Termeni și condiții

1. Condiții de rezervare

1.1. Rezervarea spațiilor și/sau a serviciilor se face numai în baza comenzilor scrise, emise de OASPETE, adresate și confirmate de Departamentul de Rezervări al PRESTATORULUI.

1.2. Solicitarea de rezervare se trimite pe adresa de e-mail: info@pufleneresort.ro sau pufleneresort@gmail.com, ori se completează unul din formularele de rezervare de pe site-ul www.pufleneresort.ro și trebuie să cuprindă, în mod obligatoriu, următoarele informații: numele și prenumele OASPETELUI, date de contact (adresă de e-mail, număr de telefon), descrierea serviciilor comandate, pachetul de servicii ales, perioada sejurului, tipul spațiului de cazare și numărul de persoane (împreună cu vârsta copiilor, după caz).

1.3. În cazul în care nu este evidențiată plata conform facturii fiscale în extrasul bancar în termen de 48h de la transmiterea dovezii de plată, PRESTATORUL își rezervă dreptul de a nu confirma solicitarea de rezervare.

1.4. Serviciile suplimentare, ce nu fac parte din cele comandate de OASPETE vor fi achitate de către clienți la recepția hotelului.

1.5. Ziua hotelieră începe la ora 16:00 și se termină la ora 12:00 a zilei următoare.

1.6. Toate formularele de rezervare de pe site-ul nostru reprezintă doar cereri de rezervare, pentru o rezervare fermă vă rugăm să așteptați să fiți contactați de departamentul nostru de rezervări pentru disponibilitate.

1.7. Rezervarea dumneavoastră se va finaliza odată cu achitarea unui avans de 50% din valoarea totală a sejurului. Dacă rezervarea este anulată sau modificată cu până la 15 zile înainte de data sosirii, nu va fi perceput niciun comision. Dacă rezervarea este anulată sau modificată cu mai puțin de 15 zile înainte de data începerii sejurului sau în caz de neprezentare, nicio sumă achitată către hotel nu se va returna.

2. Condiții de anulare

2.1. PRESTATORUL își rezervă dreptul de a anula orice rezervare în situația în care OASPETELE nu își îndeplinește oricare din obligațiile asumate prin prezenta notificare.

2.2. Se poate anula / modifica rezervarea fără penalizare cu cel puțin 15 zile înainte de începerea sejurului.

2.3. Modificările aduse cu mai puțin de 15 zile înainte de începerea sejurului se penalizează cu valoarea avansului achitat în momentul rezervării.

2.4. După check-in, perioada confirmată în rezervare nu mai poate fi modificată în minus și va fi încasată integral.

2.5. În cazul neprezentării turiștilor (NO-SHOW) la data solicitată prin comanda de rezervare, nicio sumă achitată către hotel nu se va returna.

2.6. Decomandările vor fi confirmate în scris de către PRESTATOR.

2.7. În cazul în care rezervarea va fi anulată în termen, avansul achitat în baza facturii emise de PRESTATOR va fi returnat în termen de 30 zile calendaristice de la data anulării rezervării.

2.8. PRESTATORUL isi rezerva dreptul de a anula orice rezervare in cazuri exceptionale (de anunțare la nivel național de stare de urgenta, alertă, lipsa rezervarii; defecțiuni majore in contextul actual), anunt care va împiedica buna desfășurare a evenimentului, orice avans achitat către hotel se va returna către oaspete.

3. Condiții de garantare

3.1.Garantarea rezervărilor se va efectua prin trimiterea dovezii de plata (OP) pe e-mail către PRESTATOR. Termenele de plată vor fi specificate în confirmarea de rezervare și în factura fiscală emisă către OASPETE. În cazul în care rezervarea nu se achită până la data menționată în confirmare, rezervarea se consideră a fi anulată.

4. Politica privind taxarea copiilor

4.1. Taxarea copiilor ce însoțesc părinții se face după cum urmează:

  • între 0 si 2.99 ani – gratuit
  • între 3 si 13.99 ani – 100 lei / copil / noapte
  • 14 ani – 150 lei / persoana / noapte

4.2. Pentru copiii cazați în cameră cu părinții, la rezervare vă rugăm prezentați o copie foto după certificatul de naștere al copilului, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a încadra copiii la o vârstă estimată de noi.

4.3. Responsabilitatea supravegherii copiilor pe toată durata sejurului revine în exclusivitate părinților.

5. Obligații

5.1. Obligațiile PRESTATORULUI
5.1.1. Se obligă să asigure serviciile turistice conform ofertei.
5.1.2. Se obligă să asigure cazarea promptă a oaspeților în spațiile comunicate, numai în baza unei rezervări prealabile și după încasarea sumei de bani datorate pentru serviciile turistice comandate.
5.1.3. Se obligă să informeze operativ oaspetele despre eventualele modificări apărute din motive neprevăzute, care ar putea schimba desfășurarea normală a programului, fără a i se putea solicita daune.
5.2. Obligațiile OASPETELUI
5.2.1. Se obligă să se informeze corect, complet și precis cu privire la: taxarea copiilor ce însoțesc părinții, servicii conexe taxabile, despre regulile impuse de PRESTATOR.
5.2.2. Se obligă să respecte ora pentru Check-in (ora 16:00), ora pentru Check-out (ora 12:00), să respecte regulile privind fumatul interzis în incinta hotelului în afară de balcoanele camerelor și terasele restaurantelor și accesul interzis cu animale de companie.
5.2.3. Se obligă să valorifice locurile de cazare aferente rezervării solicitate și confirmate în scris respectând termenele de plată și sumele datorate integral în avans.
5.2.4. Se obligă să achite eventualele pagube, de orice natură, produse în timpul șederii în incinta hotelului, cauzate de OASPETE sau persoane pentru care OASPETELE a solicitat rezervarea.
5.2.5. Se obligă să achite contravaloarea sejurului integral în avans, în baza facturii emise de PRESTATOR.
5.2.6. Se obligă să transmită în scris reprezentaților hotelului situațiile speciale în care printre oaspeți există cazuri excepționale cu privire la anumite regimuri alimentare, alergii, boli contagioase, alte probleme de sănătate.
5.2.7. Se obligă să anunțe anularea rezervării / rezervărilor în scris, în termen de minim 15 zile înaintea prezentării la cazare a turiștilor, în caz contrar OASPETELE va suporta taxe conform cap.1 art. 1.7.


Detalii

Excursia la Sulina se desfășoară cu nave mici de agrement păstrând normele privind conduita socială responsabilă în prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19).

Turiștii vor avea la dispoziție 2 ore pentru a vizita “Capitala Piraților”, orașul Sulina.

Preț excursie: 200 lei / persoană (taxa ARBDD inclusă)


Traseu

















Detalii

Excursia la Sfântu Gheorghe se desfășoară cu nave mici de agrement păstrând normele privind conduita socială responsabilă în prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19).

Preț excursie: 200 lei / persoană (taxa ARBDD inclusă)


Traseu

















Detalii

Excursia la Pădurea Caraorman se desfășoară cu nave mici de agrement păstrând normele privind conduita socială responsabilă în prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19).

Preț excursie: 200 lei / persoană (taxa ARBDD inclusă)

Vizitarea de 2.5 h în Pădurea Caraorman se va face cu mașini de teren locale + ghid.

Tarif ghid + transport – 25 lei / persoană se achită local

Taxa de intrare în pădure – 5 lei / persoană se achită local


Traseu


Detalii

Excursia la Pădurea Letea se desfășoară cu nave mici de agrement păstrând normele privind conduita socială responsabilă în prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19).

Preț excursie: 230 lei / persoană (taxa ARBDD inclusă)

Vizitarea de 2.5 h în Pădurea Letea se va face cu mașini de teren locale + ghid.

Tarif ghid + transport – 20 lei / persoană se achită local

Taxa de intrare în pădure – 5 lei / persoană se achită local


Traseu


Detalii

Excursia pe lacuri se desfășoară cu nave mici de agrement păstrând normele privind conduita socială responsabilă în prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19).

Preț excursie: 80 lei / persoană (taxa ARBDD inclusă)


Traseu



               Canal Uzlina